Cookies help us deliver and optimize our services. By continuing to use our services, you agree to our cookie policy.

Dalaman - Köyceğiz - dağdan Sultaniye 43.98 km Mountain Biking

2279 kcal

Description

Read more.

Sabah saat 4.30 uyandım. 4.45'te buluşma noktası olan belediye binasına geldim. Bülent ve Erkanda geldiler. Işıkları yaktık ortacadaki buluşma noktasına geldik. Arkadaşlar yok. Ali Balcıyı aradım uykudaymış saat kaç dedi. 5 45 dedim. o buluşma saatini 6.15 olarak biliyorum dedi. Ortaca devlet hastanesinde buluşalım dedi. geri döndük orada buluştuk. Sevgiyi aradılar cevap yok. yoldan kahvaltılık birşeyler alındı. ben tahanlı çöreği yiyeceğim ali yeme dedi. zorlanırsın bıraktım.Başaladık pedallamaya köycğinde tarkan, emrah ve murat ile buluştuk.çaylar içildi. tur keşif turuymuş. blent dedi ki bu tur farklıdır. addı üstünde 2 ve 3 kişi gider yolu güzrgahı sonraki turlar için belirler.yola koyulduk göl kenarında fotolar çekildi. Hamit köy deki nannam köprüsünü geçtikten 100 metre sonra orman yoluna saptık. orman yolndan gidiyoruz çeşmeden su fışkırıyor tarkan herkes suyunu doldursun dedi. benim 1.5 litre dolu ali balcı bşka şiseye 1 litre kadar doldurdu çünki su fışkırıyor ve her şeyi ıslatıyor.burada murat ve bülent sigara içtiler. yola devam ileride yol falan kalmadı. greyder orman yolundan bozuk yerleri düzeltmek için geçmiş ve bazı yerlerde zemin çok yumuşak. hem tırmanıyorsun hem de zeminle mücadele ediyorsun.Muratın zincir problem olmuş o eri dönmüş. Devam dinlen aradan 2 saat falan geçti. sular azalmaya başladı çok su tüketen erkanın suyu bitti. bizim nereye gideceğmizi tarkan biliyor ama kesinlik yok. belirsizlikler var. yinede şurası burası diyerek dağda pedallıyoruz. Bülent ve Erkan döndüler. bende kuru üzüm var bazen onu yiyoruz. su içmeler devam pedaallamaya. ali eşi ile kontu 3 gibi ortacadayım dedi. hava serin sıcaklık çok rahatsız etmiyor. sularımız iyice azaldı artık 2-3 yudumlara düştük. kana kana su içme yok.bazen yanlış yola gidiyoruz tarkan kontrol ediyor hemen geri doğru tarafa devam ediyoruz. bazı yerlerde elimizde bisiklet tırmana babam tırman. saat 1 veya 2 gibi enerjimiz tükendi. birşeyler yiyelim dedik. Ortacadan aldığımız börekelri susatır diye yimedik. Ali şeftali getirmiş benim çantada hemen çıkar turan dedi. bıçakla 4'e böldük yedik. bende 2 adet domates, 1 elme, marul yaprakalrı, peynir, maydanoz onlarıda yedik. su kalmadığından bu bizi biraz daha idare eder dedik. hemen zaman kaybetmeden yola devam edelim ki su kaynağına erişelim. Tarkan yangın gözetleme noktasına gittik bir yerde çağlayan olacak dedi. ama daha bizi oraya götürecek yola ulaşamadık. tarkanın arka lastiği patladı. hemen onu ali ile yamadılar. ben yardım edemedim. takadım kalmadı. Emrah dediki o dönen arkadaşalra söyle çok dğru karar vermişler onları kutlarımdedi. ha şu tepe düzlük olamdı ha şu tepeden sonra yokuş yoktur düşüncesi ile hep bir sonraki virajı yada tepenin ardını merak ederek padallamaya devam ediyoruz. İleride ufukta an yol göründü. işte o an doğru yolda oduğumuzu ve su kaynağına ulaşabileceğimize inandım. durmadan yavaşta olsa susuzluk bizi tam yıpratmadan yola devam ediyoruz. karşıdan bir kepçe geliyor ali arkamda dur dur kepçeyi dedi. ben durduramam dedim. konuşmaya gücüm yoktu. ali dur dedi. ve su istedik. yarım litrelik şisenin yarısı dolu gösterdi suyu. ben onu hatırlıyorum. ikişer yudum içtik. su varmış ve işçilere götürdüğünden veremem demiş. ben onu duymadım bile.yol güzargahı konusunda konuştular ve ve ielriden daha kısa olamsı sebebi ile sola döndük ama yol berbat ve kafa kadaar taşlar inanın araba gidemez. ama aşağı doğru.soldaan sağdan şağı gidiyoruz. kısa raklıkalrla Tarkanın arka lastiği patladı ve pompayı bile sıra ile basiyoruz. üçüncüsünde alinin 26 inçlik iç laastğini 29 inçe takarak şisirdik. lastik içi doldu. yola devam. kısa süre sonra şelale olan bölgeye geldik. Bisikletleri at doğru suya koş. elimde şişe doldurdum temizmiş bulanıkmış hiç bakmayı bile düşünmeden 1,5 litreyi içtim. soynduk birde suya bıraktık kendimizi işte dedi tarkan mutlu son bu olmalı.Her şey olabilir derim de bu bölgede susuz kalacağımızı hiç düşünmezdim. Not: haritayı bu noktaya kadar oluşturdum. sonrasını yol olamdığı için oluşturamadım. İnişimizde sultaniye girişinden asfalt yola ulaştık.

Ratings (0)

Fastest time

Male

Female

Have a closer look at the elevation and grade of this Route and enjoy many more additional features.

Get Premium Now

See a 3 day weather forecast and enjoy many more additional features.

Flag unlimited routes (also synced with your Runtastic app) and enjoy many more additional features.