Fent Corriols per Sant Genis i Tordera 16-02-2013 42.22 km Mountain Biking

Avg. Speed

832 kcal

Description

La ruta d'avui Avui hem fet una ruta "GUAPISIMA", Corriols i Camins que tenim aquí al costat però que la mai havíem fet, ens ha encantat, la hem agafat dels Ginetas i ja ens ho varen dir que "la disfutareis". Be érem, Juanka, David, Fernando, Manel, Miguel Angel, Julio, Juan, Joan Giralt i Jo. Hem sortit a les 8 de la plaça en direcció a Sant Genis, aquella hora estaven mon-tant els para-distes de la Fira d'Hivern. A Sant Genis desprès del pont de l'Autopista hem agafat el Corriol que surt a Mas Xucla i allà un altre que gairebé et deixa casi a Miralles. Allà en Fernando que fa dies que no surt ja volia tornar, li hem dit que aguantes una mica que ja estava la pujada i s'ha quedat, abans d'arribar a Miralles hem girat a la dreta i hem baixat en direcció a Vallmanya, però hem agafat un corriol-et que no coneixíem, molt guapo, al Camí de Vallmanya hem agafat un corriol que s'endinsava cap a la Muntanya i allà en Fernando i en Manel que surt de la lesió ens han deixat i han anat cap a la Torrada. Nosaltres hem seguit fent corriols fins a sortir a la carretera de les Ferreres i pujant amunt un altre cop corriol-et a la dreta i hem sortit a la carretera de Fogars agafant allà el Camí de Sant Ponç però passant per la Urbanització Agora Park, crec, a la Ermita de Sant Ponç foto i santornemi, hem agafat un altre camí i hem tornat a sortir a la carretera de les Ferreres, però aquest cop a l'alçada del Restaurant les Ferreres hem agafat amunt i fent camí hem arribat a una especie de Llac que en David diu que de "Jove" agafava arrancada i si tirava amb la bici, M'HO CREC, allà ja hem seguit el camí fins a trobar el camí de Vallmanya i cap a la torrada. Hem arribat que en Manel i en Fernando ja marxaven, però s'han pres un altre xupito i han marxat ràpid que volien netejar les bicis, nosaltres hem esmorzat de fabula i cap a Malgrat, hem tornat per el Mortirolo de Palafolls i per allà baix on hi han les fabriques hem trobat un cotxe al qual el xofer estava amb els pantalons avall, (Fent el Pin-guino) i una senyoreta asseguda, diuen que li estaven fent "Un Calvo", no se, no se, igual li estava mirant com li quedaven uns calçotets nous, Jo que se, JEJEJEJEJE. Nosaltres al Mortirolo i de Mas Carbo cap a casa. Repeteixo ruta guapisima i aquí al costat. La propera setmana mes. Salut.