Gorgs de Penjacans 9.45 km Hiking

Avg. Pace

459 kcal

Description

Ruta molt maca per anar a veure els gorgs del sot de Penjacans. Surtim del Parc de Sant Salvador, pugem per la pista de Farners, agafem un tros de la drecera dels Frares, seguim per la pista ampla, retallem un parell de curves, i quan arribem al pla de l'ermita de Farners trenquem a l'esquerra i comencem a baixar. Al cap de 300 mt. de camí trenquem a l'esquerra per un corriol que baixa lleugerament i ens acostem al primer gorg. Després travessem el rierol i pugem el marge. Hem de seguir les marques vermelles als arbres, que ens portaran al segon gorg, més avall. Tornem desfent un tros de camí, agafem un corriol fins al castell i l'ermita de Farners, i acabem de baixar pel trencacames fins a la creu, i finalment arribem al parc. El desnivell positiu és d'uns 400 metres.

Average rating

Fastest time

Male

Female

Have a closer look at the elevation and grade of this Route and enjoy many more additional features.

Get Premium Now

See a 3 day weather forecast and enjoy many more additional features.

Flag unlimited routes (also synced with your Runtastic app) and enjoy many more additional features.