Rellinars 43.71 km Mountain Biking

7.59 km/h

Avg. Speed

Description

Recorregut: Rellinars - Collet dels Pals - Casa Nova de l'Obac - l'Obac - Turó del Boix - Turó dels Ducs - - Font del Cargol - Mura - Puig de la Balma - Font de Casajoana - Rellinars. IBP: 130 byc Distància total: 43,5km Desnivell acumulat: 1500m (segons Garmin) Temps emprat en moviment: 4h Dificultat de la ruta: Moderada/Alta Descripció: Llevant-se un ben d'hora i un bon esmorzar és l'únic manera de preparar una bona pedalada. Després de disfressar-me de ciclista agafo el cotxe, la C-55 direcció Manresa i després de Monistrol a l'alçada de Castellbell i el Vilar em desvio a mà dreta per agafar la B-112 en un moment em planto a Rellinars. Surto del centre de la vila encara adormida sense moviment pels carrers i enfilo per una pista de pujada on anirem guanyant metres. En alguns moments la pujada es "durilla" però gens complicada ni tècnica. En uns pocs minuts arribem al Collet dels Pals on començo a gaudir de les boniques vistes del Parc Natural de l'Obac. Ja cuasi a 700m sobre el nivell del Mar arribo a la Casa Nova de l'Obac i faig una petita pausa per a fer les fotografies pertinents. Continuo pedalant ara ja dins el Parc Natural gaudint d'un dia assolellat i tranquil amb poca gent, algun grup senderista algun ciclista. Després de passar prop de la Torrota de l'Obac puc observar el Turó de la Carlina ja a 880m i segueixo pujant fins a més de 900. Ara el camí és estret amb puja i baixes i molta pedra, un divertimento sens dubte que no ens deixarà temps per agafar aire, aquí una baixada una mica tècnica després una breu pujada. Val a dir que és del tot ciclable encara que en alguns trams una mica tècnic. Passo per punts amb vistes com el Turó i el Collet del Boix o el Turó dels Ducs i després uns metres que haurem de fer a peu si o si a la Font del Cargol (2 minuts). Aquí començo a baixar constantment per un corriol llarguísim que condueix directament a la Vila de Mura. Per guanyar temps no arribo fins al poble del tot i per pista en 10-15 minuts arribo al Puig de la Balma, bonica masia edificada pel vols del segle XIX. La tornada majoritàriament és per pista fàcil primer baixant fins als 290m i d'allà comença una pujada llarga fins als 650m. L'última parada la faig a la font de Casajoana on paro 5 minuts. Des d'aquí en una mica més d'un kilòmetre arribo de nou a Rellinars a l'hora de dinar.

Average rating

Male

Female

Last active users

Have a closer look at the elevation and grade of this Route and enjoy many more additional features.

Get Premium Now

See a 3 day weather forecast and enjoy many more additional features.

Flag unlimited routes (also synced with your Runtastic app) and enjoy many more additional features.